Too many bitches

Ligger i sängen med hundra ljus överallt i hela rummet. Är sjukligt trött och vill bara blunda och somna. Har kemiprov i morgon och jag kan inte någonting, det handlar inte om att jag inte får in det i huvudet utan att jag inte finner någon ork till att plugga. Om pengar och kunskap ändå växte på träd, hur lätt skulle inte livet vara då?
Man måste se allt som en utmaning, då blir det mycket roligare. Önskar att jag kan somna och vakna upp i morgon, kolla ut genom fönstret och känna lukten av sommar. Hur luktar sommar? Inget man kan svara på och inget ingen orkar svara på heller. Mina vardagar är inte så händelserika eller roliga därför jag inte har så stor lust till att hålla bloggen vid liv. Jag har klippt mig förresten! Kände att det var dags för en förändring och jag är supernöjd!
Nu ska jag iallafall fortsätta drömma om sommaren och försöka somna. Godnatt!

Trackback
RSS 2.0