Skriver av mig lite.

Nu är det så här att jag skiter fullständigt i om ni tycker att jag är konstig som skriver ut om mina privata saker på bloggen. Det är min blogg och om ni inte gillar den så kan ni lika gärna dränka er i en brunn eller gasa ihjäl er.

Ja, jag är en tonåring. Samtidigt som jag skriver det här så ligger jag naken i min säng och tänker alldeles för mycket. Ja, jag är naken? Tror alla människor har sovit nakna någon gång i livet, och jag är faktiskt en av dom som gillar det.

Kan inte riktigt gå ut med vad jag grubblar på för då är det väl någon fitta som ska hitta på att jag åt upp min lillebror som jag inte har, eller att jag har blivit våldtagen i armhålan så hårt att jag var tvungen att slita ut min lymfkörtel som jag opererade bort när jag föddes.

Västervik! säger jag bara, slynor. Nej nu ska jag inte dra alla över en kant även fast jag gärna hade gjort det. Och nu ska jag inte klaga på våran vackra sommarstad som är så ful på vintern att man bara vill resa utomlands och aldrig komma hem igen. Tro mig, skitsnack finns i vilken stad/planet/by/håla du än kommer ifrån.

Vill så gärna bli kär och har försökt att bli det så många gånger snart så jag tror att jag börjar tappa hoppet. Nej jag vet att prins charming inte kommer komma ridande på en vit häst och ta min hand. Skulle ändå bara kännas för bögit för min smak ändå. Har varit kär 2 gånger i hela mitt liv. Jag är inte gammal men i min ålder så är det ganska normalt att bli kär om och om igen. Tyvärr så slutar inte det som man alltid vill men jag är sjukt glad att jag har fått lära känna dom där fina killarna som har fått mig att skratta och känna mig så lycklig.

Jag vill känna mig så igen, men det tar sin tid. Har svårt att öppna mitt hjärta och bli kär i någon. Har inte direkt några krav på hur min "drömkille" ska vara även fast jag är kräsen.

Är så sjukt tacksam över att jag har mina bästa vänner. Ellen & Rebecca & Sara. Som ni kanske vet så har jag och Sara varit osams men blivit vänner igen för ett tag sen. Som ni kanske vet så har vi två glidit isär ganska mycket vilket är tråkigt, vill verkligen inte förlora dig min älskade.

Nu ska jag vrida och vända på mig tills jag hittar en skön sovställning och sen sova. Hoppas att jag inte drömmer någonting inatt, skulle kännas bäst att inte ha någonting att tänka på när jag vaknar. Imorgon ska jag hem till min älskade kära farmor på lunch, längtar redan.

Godnatt mina älskade vänner och ni som aldrig gjort mig något dumt. Godnatt till min familj och min finaste ängel i himlen, farfar.

Trackback
RSS 2.0