så äckligt uttråkad

Så himla trött på folket i västervik, alla är lika tråkiga och dryga. Finns inget och göra heller och det får mig att tappa livslusten. Lovet kunde inte få ett sämre slut. Längtar inte till något idag, inte ens sommaren... Har gått och blivit förälskad i Robin Stjernberg men han kommer jag ändå aldrig få, eller är det hans röst som gör mig galen. 
Sitter i allafall i mitt gamla rum och vill inte lämnade det, gårdshuset stinker smultronvin så jag mår illa så fort jag går in dit. Allt jag rör vid gör mig äcklad. Allt skulle vara mycket bättre om jag fick sitta på en strand med några som gör mig glad och kolla på solnedgången. Orkar inte vänta längre på kärleken, känner mig ful, äcklig och blek. 
Vill att min syster ska komma hem men hon verkar inte sakna mig så mycket eftersom att hon aldrig har tid att prata. 
 
Önskar att jag kunde få skriva så här istället. 
 
Så himla glad är jag, alla är så positiva och snälla mot mig! Idag skiner solen och jag kan inte vara gladare. 
Finns så mycket att göra så jag inte hinner med allt, ibland önskar jag att jag kunde göra alla saker sammtidigt. Lovet kunde inte få ett bättre slut, har hunnit göra så mycket och jag har haft så jävla kul. Fick en komplimang om att jag var vacker idag och jag blev så glad för kunde verkligen ta in det oxå. Har äntligen träffat någon som jag tycker om och någon som tycker om mig för den jag är. I morgon kommer matilda hem och jag har saknat henne så mycket så det ska bli jätte kul. 
 
Men då skulle jag ju ljuga för er. 
 
Brun? nej jag söker bara uppmärksamhet  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0