Kära 16 åriga jag

Är hemkommen från gymmet, duschen och matbordet. Har äntligen landat i sängen och just för ögonblicket känns det bra att ligga här. Vill bara sjunka in i någon sorts fantasivärld och drömma mig bort för en stund. Mår så himla bra och allt känns så himla bra. Har världens bästa vänner som aldrig sviker mig, min familj stöttar mig och min älskade katt finns alltid vid min sida. Blev ett svettigt pass och vad hittar jag inte på diskbänken när jag kommer hem om inte oboy? Dör lite nu. Åt lite pasta och lax och drack ett glas oboy, kände att jag var värd det. Ska iallafall snacka lite i telefon innan jag somnar. Imorgon är det ute dag men det ser ganska mörkt för min del. Tar min matsäck och sätter mig på köksgolvet med en filt och levande ljus och har min egna lilla "innedag" hatar kylan mer än något annat, nästan iallafall.

Trackback
RSS 2.0